Shop here

HOE KAN IK MIJN SIERADEN MOOI HOUDEN?

Ten eerste raden wij het af om met sieraden te gaan zwemmen. Dit omdat er  in bijna alle zwembaden chloor zit en dit kan op termijn roest veroorzaken. Mocht je bodylotion (aftersun) gebruiken is het verstandig om dit eerst 30 minuten te laten inwerken voordat je sieraad draagt. En hou er rekening mee dat gebruik van chemische producten zoals parfum, medicijnen, enz. gevolgen kunnen hebben voor de ph-waarde van uw huid wat je sieraad op den duur kan verkleuren, dit is per persoon verschillend.

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden doorgaans de volgende werkdag al bezorgd. Heb je de bestelling na 16.00 uur geplaatst dan wordt deze de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Meer informatie hierover vind je op onze verzending pagina.

HOE KAN IK BETALEN VOOR MIJN BESTELLING?

In de webshop kun je betalen door middel van iDEAL. Meer informatie vind je op onze klantenservice pagina: Betalen.

ZIJN DE PRIJZEN IN DE WEBSHOP INCLUSIEF OF EXCLUSIEF BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op jewelzshop.com zijn inclusief 21% btw. Op de factuur wordt de btw (belasting toegevoegde waarde) ook apart vermeld.

KAN IK MIJN BESTELDE ARTIKEL RUILEN?

Wij accepteren geen ruilingen, wij adviseren je om jouw bestelde artikelen retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het vervangende artikel. Het bedrag wat je hebt betaald voor het retour gestuurde artikel krijg je terug gestort op jouw rekening. 

HOE ZOEK IK EEN ARTIKEL?

Indien je een specifiek artikel zoekt kan dit het snelst door je zoekterm in te tikken bij "zoeken” rechtsboven op de webpagina. Je zoekt een bepaald artikel maar kan het toch niet vinden ondanks onze uitleg? Neem dan even contact met ons op, wij helpen je graag verder.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Je kunt je bestelling binnen 48 uur annuleren, indien je bestelling nog niet verstuurd is. Om een bestelling te annuleren kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt van ons een bevestiging als jouw bestelling is geannuleerd.

WAT GEBEURT ER ALS EEN ARTIKEL NIET OP VOORRAAD IS?

Het voorraad systeem van de webshop houden wij dagelijks up-to-date. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is. Als blijkt dat jouw bestelde artikel(en) niet op voorraad zijn, dan zullen wij contact met je opnemen voor een passend alternatief. Als wij geen passend alternatief kunnen bieden zullen wij het betaalde bedrag terugstorten op je rekening. Houd er rekening mee dat het terug storten van een bedrag 14 dagen kan innemen.

HOE WERKT EEN ACTIECODE?

Als je een actiecode hebt ontvangen dan kun je deze invullen bij jouw bestelling. De korting wordt automatisch verrekenend met het totaalbedrag. Het resultaat van de korting kun je zien bij de laatste stap van het bestelproces. Dit is tevens de stap waar je jouw bestelling kunt controleren. Mocht je nog vragen hebben m.b.t. een actiecode dan kun je contact met ons opnemen.

MIJN VRAAG STAAT HIER NIET BIJ WAT MOET IK DOEN?

Wanneer je geen antwoord op je vraag kunt vinden op onze klantenservice pagina's adviseren wij je om direct contact met ons op te nemen via ons contactformulier.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

Sjaal leopard € 9,95 € 5,00

Gastenboek

  • 21-06-2019 - Mooie website met leuke betaalbare sieraden en tasjes !!! lees meer
  • 05-05-2019 - Goede snelle service en levering zeker de moeite waard. ...  lees meer
  • 09-04-2019 - Helemaal happy met de oorbellen... ??
    Snelle levering en vriendelijkheid Op...  lees meer
Plaats een bericht
© 2018 - 2019 Stella Jewels | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel